Friday 27 March 2015

BIRCHER MUESLI ΜΕ ΑΚΤΙΝΙΔΙΟ ΚΑΙ GOJI BERRIES


Καλημέρα σας! Δεν ξέρω εάν σας συμβαίνει και εσάς, αλλά εγώ όποτε τελειώνει ο Φεβρουάριος και έρχεται ο Μάρτης έχω μια έντονη επιθυμία για ανοιξιάτικο καιρό, φρέσκα φρούτα που γεμίζουν το μάτι με χρώμα και γενικά μια στροφή προς τη φύση και την ευεξία. Βέβαια, ο καιρός μου χαλάει την διάθεση και το λιγοστό χρώμα που κατάφερα να απαθανατίσω σε αυτό το πρωινό στην κουζίνα μου, οφείλεται σε λίγες ηλιαχτίδες φωτός. 

Η αγάπη μου για τα φρούτα δεν υπήρχε πάντα. Σαν παιδί και εγώ, έπειτα έφηβη, δεν τρελαινόμουν στην ιδέα τους και προτιμούσα την γλυκιά απόλαυση μιας σοκολάτας ή ενός κέικ. Μεγαλώνοντας, όμως, κυρίως μετά την απώλεια αρκετών κιλών, συνειδητοποίησα πόσο καλό μας κάνουν τα φρούτα και έτσι κατέληξα να τρώω 2-3 φρούτα την ημέρα. Από τα αγαπημένα μου είναι οι φράουλες, τα νεκταρίνια, τα μήλα, το καρπούζι και τα ακτινίδια. Από τα τροπικά φρούτα ο ανανάς και η παπάγια.



H συνταγή αυτή μοιάζει με την κρέμα βρώμης με φυστίκια αιγίνης και φυστικοβούτυρο , καθώς η διαδικασία μουλιάσματος της βρώμης είναι η ίδια, όμως, αντικατέστησα το γάλα με κεφίρ (ή ξινόγαλο) για να δώσω μια πιο ιδιαίτερη γεύση. Επιπλέον, ο συνδυασμός ακτινίδιου και goji berries ταίριαξε τόσο πολύ που μου έδωσε ιδέα για μια σειρά από smoothies που σκέφτομαι να δημιουργήσω για το blog! Αυτό αργότερα όμως...


Bircher Muesli με ακτινίδιο και Goji berries

υλικά (για 2 βαζάκια)

8 κουταλιές βρώμη
2 κουταλιές σπόρους chia
1 κουταλάκι σκόνη μάκα
2 κουταλάκια κανέλα
2 κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό
2/3 κούπας κεφίρ ή κατσικίσιο γάλα
2 κουταλιές μέλι
λίγα αμύγδαλα καβουρδισμένα και ψιλοκομμένα
2-3 ακτινίδια
μια χούφτα goji berries
μέλι για συμπλήρωμα

πώς θα το φτιάξω;

- Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύετε μαζί την βρώμη, τους σπόρους chia, τη σκόνη μάκα και την κανέλα. Έπειτα, προσθέτετε το γιαούρτι, το γάλα και το μέλι και ανακατεύετε πολύ καλά, μέχρι να γίνει ομοιόμορφο το μείγμα. 
- Σε δύο βαζάκια μικρά ή μεσαία προσθέτετε ίση ποσότητα του ρευστού μείγματος προσεχτικά. Τα τοποθετείτε στο ψυγείο σας για 4-5 ώρες ή όλο το βράδυ.
- Για το σερβίρισμα, απλώνετε το παγωμένο σας μείγμα σε μικρά μπολάκια και προσθέτετε από πάνω κομμένες φέτες από τα ακτινίδια, μερικά goji berries και πασπαλίζετε λίγα καβουρδισμένα αμύγδαλα (ή άλλο ξηρό καρπό εάν επιθυμείτε). Γαρνίρετε με έξτρα μέλι εάν θέλετε πιο γλυκιά γεύση.



No comments :

Post a Comment